Como todas e
todos sabemos, ademais do curriculum vitae tamén podemos entregar a
nosa carta de presentación; esta, como o seu nome indica,
preséntanos ante a persoa encargada de selección de persoal xunto
co CV. Hai diferentes tipos de cartas pero as máis empregadas son a
carta para responder a unha oferta de traballo e/ou para presentar a
nosa autocandidatura.
A
continuación, imos salientar algunhas recomendacións para a súa
elaboración:
- Adaptación á empresa a quen vai dirixida e/ou oferta de emprego
A carta de
presentación, como o curriculum vitae, temos que realizala
adaptándoa á entidade e/ou empresa. Ademais tamén debemos ter en
conta se é unha carta para autocandidatura ou se é para responder a
unha oferta de emprego. É aconsellable ter unha carta modelo e,
despois, modificala en base á entidade, oferta,... Dependendo do
posto de traballo engadiremos unha ou outra información. Tamén é
aconsellable que vaia datada para saber cando foi entregada e, se lle
volvemos a enviar outra, saber que a temos que actualizar.
- Non dar pena nin unha imaxe de desesperación
Cando
elaboremos a carta de presentación non podemos redactala de maneira
que demos pena e desesperación por atopar un posto de emprego; non
temos que demostrar a necesidade de emprego, senón a nosa
preparación, formación, capacidades,... Temos que vendernos!
- Que estea acorde co CV que acompaña
Como a carta
de presentación se achega xunto co noso curriculum vitae, ambos
documentos deben ter o mesmo formato (tipo letra, papel,...). Ademais
o contido da mesma debe adaptarse ó que engadimos no curriculum para
que a información dos dous documentos concorde.
- Dar impresión de motivación, optimismo, ganas de traballar
A carta
represéntanos tal como o fai tamén o curriculum; así, a través
dela debemos transmitir que temos moitas ganas de traballar e
motivadas para afrontar o posto de traballo. Tampouco temos que
transmitir unha gran efusividade, senón que debemos demostrarlle que
temos moito interese en participiar no seu grupo de profesionais.
- Non se trata de repetir o curriculum, senón de resaltar o máis importante
Na carta non
debemos repetir a información que contén o CV, senón que temos que
salientar os aspectos máis salientables para cada posto de traballo;
é dicir, nela debemos reflectir a información que máis relación
teña co posto ou oferta de traballo. Tamén temos que lembrar que a
carta só debe ocupar unha páxina, non sendo beneficioso que ocupe
dúas ou máis; temos que darnos conta que a persoa encargada da
selección emprega o mínimo tempo para ler curriculums e cartas de
presentación, polo que estes deben ser moi concisos e breves.
- Non se grapa xunto co curriculum vitae
Aínda que a
carta de presentación se achega co curriculum, non debemos grapar os
dous documentos; é recomendable entregalos de maneira conxunta nun
sobre.
- Manter a orde nos contidos da carta
Non mesturar
os contidos que imos a engadir na carta. Debemos comezar pola
xustificación do envío da carta e CV, despois pola formación e
capacidades que sexan relevantes para o posto e, por último,
despedirse cordialmente.
- Non adxuntala cando se envía por correo-e
Se enviamos a
carta de presentación por correo electrónico, o máis recomendable
é que non se adxunte como se fai co curriculum, senón que a carta
sexa o
propio corpo da mensaxe. Así, cando o abran xa leerán a
xustificación do envío do CV,
sen necesidade de ter que abrir algún dos documentos axuntos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario