lunes, 11 de marzo de 2013

Comezando unha nova andaina...

Ola a todas e todos!

Despois de meditar moito sobre se crear un blog ou non, ó final decidín elaborar un sobre orientación educativa e profesional, ámbito que me apasiona.

Son Maria del Carmen Pérez Sande, educadora social e psicopedagoga residente en Vedra, un concello moi fermoso situado preto de Santiago de Compostela. 

Sempre me apasionou o eido educativo e, grazas a participar en campos de traballo, descubrín a educación social. E despois seguín coa psicopedagoxía, adentrándome no mundo da orientación, tanto profesional como educativa. Non me arrepinto en seguir esta vía de aprendizaxe; apasióname cada experienca que desenvolvo relacionada coa miña profesión.

Elixín realizar un blog referente a esta temática porque considero que hoxe en día a orientación profesional é fundamental para poder sobrevivir á situación que estamos a sufrir. A través das entradas do blog intentarei dar consellos e asesorar sobre o proceso de busca de emprego e as opcións que existen para mellorar profesionalmente.

Ademais, como tamén me gusta a orientación educativa, publicarei algunhas entradas relacionadas coas dificultades na aprendizaxe que inflúen no proceso de ensinanza e aprendizaxe das nenas e nenos e outros aspectos de interese.

Espero que as miñas entradas vos sirvan para mellorar o voso proceso de busca de emprego. 

Se tendes algunha pregunta ou dúbida sobre calquera contido podédesme deixar un comentario.

Sen máis, un agarimoso saúdo!!!!!!!!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario